Despre taximetriștii de la Gara Burdujeni. Povestea unui client

„Salut Dinu,

Vad ca articolele tale, chiar dacă nu întotdeauna sunt de acord cu ele, denotă un simț civic de om normal și un bun simt pe care-l găsim din ce in ce mai rar la concetățenii noștri.

Am un subiect care a fost tratat de multe ori în presă - taximetria din Suceava.

Lucrez de un număr de ani într-un oraș din alt capăt de țară și din cauza oboselii și a infrastructurii defectuoase vin și plec deseori cu trenul.

La plecare nu este nici o problemă, dar la venire, când cobor în gara Suceava - mă văd nevoit să apelez la transportul cu taxi.
 ... Și de aici o mare problemă. Dialogul cu șoferii se desfășoară în mod invariabil astfel:
 - Bună ziua (dimineața, seara - după caz), Liber?....
- Unde mergeți?
(în naivitatea mea sinceră răspund)
- Pe Mărășesti.
- Aaaa... nu merg în oraș....

Și uite-așa mi se întâmplă des (de fiecare dată), ca din 10 mașini să văd că nu este nici unul disponibil pentru deplasare în Suceava.

Am vrut să fac reclamații - dar nu știu unde. Am înțeles că Primăria se ocupă de autorizațiile lor.

De asemenea taximetriștii cu care am vorbit spun că viceprimarul are una sau două firme de taxi - așa că nimeni nu le face nimic.....

În atașament este o fotografie cu una dintre mașinile care m-au refuzat în dimineața de 22.04, la ora 4.20. Era și o doamnă care a fost refuzată de 4 mașini și a rămas debusolată pe trotuar ....

Nu știu dacă este un subiect de interes pentru tine - dar cineva ar trebui să le atragă atenția. Probabil după ce vor ridica o autorizație două își vor reveni ...”

Tudor

Trimiteți un comentariu

13 Comentarii

1. Să știi că nu se întâmplă doar în cazul curselor în oraș, ba dimpotrivă, dacă taximetristul consideră că distanța pe care vrei să o parcurgi e prea mică te refuză sau îți oferă o alternativă, un preț dublu.

RăspundețiȘtergere
  2. Asa este .are dreptate domnul cineva atrebuie sai controleze.nu pun aparatul.nu da chitanta.si de la aeroport Stefan cel Mare pina la Salcea mia luat 30lei.Nici unul nu vroia sa ma ea.

3. Cand nu au pus aparatul in functiune si nu iti dau bon, nu le plati comanda, in caz ca fac gat, cheama politia si vezi ce ii articuleaza. Am facut asta de multe ori iar acum refuza sa mai vina la comanda la scara.

4. Și eu am patit. La 1 noaptea nu a vrut nimeni sa ma duca de la gara în centru. De abia după o oră a acceptat unul în schimbul sumei de 20 de lei

RăspundețiȘtergere
  5. Poate ca e mai simplu sa faci comandă prin dispecerat....atunci bănuiesc ca ar fi obligat cel ce preia comanda sa o si respecte....

6. Chiar ieri am întrebat un taximetrist de la Aeroportul Salcea dacă ma duce pana in cartierul George Enescu și mi-a spus sa merg mai in spate la colegii săi .. colegul din spate îl întreabă pe cel din fata unde vreau sa merg și el spune ca pana in oraș ... la care el zice "aaaaa"...și atât iar ceilalți taximetriști negociau deja cu clienții care probabil nu erau din oras. De circulat prin oras cu taxiul nu mai spun. Sunt unii care nici nu mai pun ceasul sau dacă distanță e mică te taxează dublu.... de la autogara pana in George Enescu mi-a cerut 10 lei

7. Bună ziua, eu am sunat la 3 firme de taximetrie si mi au comunicat ca nu sunt mașini pe traseu...zona obcini...am mers in stația lidl-obcini si ghici..7 mașini...nimeni nu a vrut sa preia comanda

Răspunsuri
    1. Multi nu știu adresele gen bloc 3 scara b, bun ar fi un punct de reper

Ștergere
  8. Buna ziua. ..si mie mi se intampla foarte des..in special dimineata cand duc fetita la grad i..daca sun nu răspunde nici un sofer iar stațiile sunt pline.daca merg in statie prima data ma întreabă unde vreau sa ajung...cand aud de grădinițe parca le dai in cap��

RăspundețiȘtergere
  9. Am o mare problema cu taximetristii din gara burdujeni. Acestia pur si simplu nu se indura sa dea 1 leu cat costa taxa la Wc ul public si ATENTIE.....se urineaza pe zidurile garii, zi si noapte nu conteaza....daca vreti revin maine si cu poze si l rog pe dinu zara sa ma ajute sa starpesc acest fenomen/obicei de anul 1500 al acestor "oameni". Nu se poate asa ceva...e dezgustator...

10. O experienta neplacuta ..in concediu aeroportul SALCEA ..am fost taxat dublu fara ceas..deci cursa clandestina pana la Burdujeni ...BAA autoritatile de la Suceava va bateti joc de oameni..cum e posibil ca niste taximetristi sa refuze clientii si apoi sa iti ia bani dublu sau ma rog mai rau cat pot scoate de la tine...bai coruptilor sufocati orasul Suceava cu nesimtirea voastra ...faceti ma controale nerusinatilor...ex la aeroport sa vedeti ce se intampla..am sa postez de o sa va fac celebrii in lume ordinarilor..